×
×

۶ تاثیر رسانه مدرن بر روابط عمومی

  • کد نوشته: 1364
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲
  • ۰
  • پروفسور اوجوال کی چادهوری – نمایندگی های کوچک و متوسط آنلاین بدون تقریبا هیچ هزینه ای برای انتشار و توزیع بسیار موفقند و علت آن تماس مستقیم با مخاطبان مورد نظر است. این نمایندگی ها دیگر نمی توانند با اتکا بر فقط یک روش یا کانال با مخاطبان ارتباط برقرار نمایند زیرا در اینصورت مخاطبان […]

  • پروفسور اوجوال کی چادهوری – نمایندگی های کوچک و متوسط آنلاین بدون تقریبا هیچ هزینه ای برای انتشار و توزیع بسیار موفقند و علت آن تماس مستقیم با مخاطبان مورد نظر است. این نمایندگی ها دیگر نمی توانند با اتکا بر فقط یک روش یا کانال با مخاطبان ارتباط برقرار نمایند زیرا در اینصورت مخاطبان با استفاده از سایر منابع کار خود را به انجام خواهند رساند.

    شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| رسانه مدرن تاثیرات زیادی بر روابط عمومی داشته که در اینجا به شش مورد آن اشاره می شود:

     

     ۱- کیفیت و اصالتی که قابل تنظیم توسط خود شرکت است.

    امروزه مردم با کلیک موشواره به منابع اطلاعاتی قابل اعتمادشان رای می دهند. این منابع غالبا رسانه های سنتی نیستند. به عنوان مثال وب سایت های نظرسنجی آنلاین را در نظر بگیرید، مشتریان به سایر مشتریانی که قبلا خرید نموده اند بیش از اظهارات شرکت که کیفیت درجه یک را تضمین می کنند اطمینان دارند.


    ۲- انتشار اطلاعات در اوج است.

    در نتیجه نیاز به اطلاعات بهتر و سریعتر بسیاری از وسایل ارتباطی تحت فشار زیادی هستند. تکنولوژی جدید، روابط سازمانی از طریق اینترنت و مهارت های عمل آوری اطلاعات شخصی در برآورده ساختن این نیاز کمک می کند.


    ۳- افزایش چشمگیرتعداد منابع رسانه ای.

    نمایندگی های کوچک و متوسط آنلاین بدون تقریبا هیچ هزینه ای برای انتشار و توزیع بسیار موفقند و علت آن تماس مستقیم با مخاطبان مورد نظر است. این نمایندگی ها دیگر نمی توانند با اتکا بر فقط یک روش یا کانال با مخاطبان ارتباط برقرار نمایند زیرا در اینصورت مخاطبان با استفاده از سایر منابع کار خود را به انجام خواهند رساند.


    ۴- فقدان کنترل مرکزی اطلاعات، که در نتیجه تقاضای بیشتر برای اطلاعات به وجود می آید و این امرخود به خود مسوولیت را از نمایندگان شرکت سلب می کند.

     وقتی مشتریان بر منابعی غیر از هسته مرکزی اتکا می کنند شرکت باید تلاش نماید و دوباره موقعیت خود را به عنوان ارایه دهنده اصلی اطلاعات تثبیت کند.


    ۵- ارتباط موثردر عصر کثرت اطلاعات و جریان آزاد آن از بین منابع فیلترها و کانال های متعدد.

    افراد به تدریج راه خاصی را برای کسب اطلاعات مورد نیازشان به بهترین وجه انتخاب و به آن عادت می کنند و این امر لزوما به معنی اطلاع رسانی توسط نماینده شرکت نیست.


    ۶- ارتباط بیشتر مشتریان با موکلان (سازمان ها)

    با توجه به سهولت ناشی از تکنولوژی ارتباطات و بازاریابی مختص هر فرد، مشتریان رابطه متقابل بیشتری از سازمان ها انتظار دارند.


    منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
     

     

     

     

     

     

    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *