در عصر مدرن، احترام به عقاید متفاوت به یک چالش تبدیل شده است. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد، از جمله افزایش گسست سیاسی و اجتماعی، ظهور رسانههای اجتماعی و ترس از تغییر.
ذهنیت جهانی یک عامل کلیدی در موفقیت روابطعمومی بینالمللی است. آژانسهایی که ذهنیت جهانی دارند، قادر به درک بهتر نیازهای مشتریان خود در بازارهای مختلف هستند. آنها همچنین قادر به ایجاد ارتباطات موثرتر با مخاطبان در سراسر جهان هستند.
شهرام شیرکوند-پژوهشگر اقتصاد - در اقتصاد، سرمایهگذاری (investment) بهمعنی تخصیص پول برای خرید چیزی با انتظار سود و منافع از آن در آینده است. البته برخی نیز سرمایهگذاری را ارزش از دست رفته در زمان حاضر برای بهدست آوردن ارزش بیشتر در زمان آینده میدانند.
دیدگاهتان را بنویسید