×
×

مصباحی مقدم: روابط عمومی ها باید صدای رسا و شفاف سازمان ها باشند

  • کد نوشته: 1911
  • دوشنبه, ۲۵ام دی ۱۴۰۲
  • ۰
  • حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفت وگو با خبرنگار شارا با بیان اینکه روابط عمومی ها بخش فعال در هر سازمان و نهادی به شمار می آید، افزود: روابط عمومی ها باید به عنوان چشم بینای مردم عمل کرده و مانع از لغزش سازمان ها و نهادها بشوند. شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران […]

  • حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفت وگو با خبرنگار شارا با بیان اینکه روابط عمومی ها بخش فعال در هر سازمان و نهادی به شمار می آید، افزود: روابط عمومی ها باید به عنوان چشم بینای مردم عمل کرده و مانع از لغزش سازمان ها و نهادها بشوند.

    4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


    شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) حجت الاسلام مصباحی مقدم با بیان اینکه سازمان ها باید صدای رسا، گویا و شفاف سازمان ها و نهادهای مختلف باشند، گفت: روابط عمومی ها باید آگاهی مردم را نسبت به کارکرد روابط عمومی ها افزایش دهند.


    حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفت وگو با خبرنگار شارا با بیان اینکه روابط عمومی ها بخش فعال در هر سازمان و نهادی به شمار می آید، افزود: روابط عمومی ها باید به عنوان چشم بینای مردم عمل کرده و مانع از لغزش سازمان ها و نهادها بشوند.


    وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها اقدامات و فعالیت های پنهان سازمان ها را به اطلاع مردم می رسانند، گفت: به طور مثال نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در جلسات مختلف کمیسیون ها با حجم زیادی از فعالیت ها رو به رو هستند، که باید این فعالیت ها از طریق روابط عمومی به اطلاع مردم رسانده شود.


    عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی و چه سایر روابط عمومی ها در ارگان های مختلف باید افکار عمومی را در جریان اقدامات انجام شده قرار دهند.


    وی ادامه داد: روابط عمومی ها ضمن آگاه سازی مردم نسبت به فعالیت های سازمان ها و نهادها باید انتظارات مردم از سازمان ها و مسوولان مربوطه را نیز به متصدیان امور منتقل کنند.


    وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید پل ارتباطی بین سازمان ها با مردم باشند، گفت: متاسفانه مهمترین مانع در مسیر توسعه روابط عمومی ها عدم آگاهی مردم از کارکرد روابط عمومی ها است.


    مصباحی مقدم تصریح کرد: روابط عمومی ها باید صدای گویا، رسا، صادقانه سازمان ها و نهادهای مختلف باشند و خدمات صورت گرفته را برای مردم تبیین کرده و در مقابل دیدگاه های مردم و مراجعه کنندگان را نیز به گوش مسوولان برسانند.
     

     

     

     

     

     

    https://dailypr.ir/?p=1911
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *