شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– یاسمن موسوی در گفتگوی اختصاصی با شارا ابراز داشت: «روابط عمومی چندین بازوی قوی می خواهد که یکی از این بازوها تبلیغات و اطلاع رسانی است.»
وی افزود: « در حال حاضر نیز دانش تبلیغات آنقدر گسترده و دارای طیف های گسترده ای است که یکی از این طیف ها مرتبط با هدایای تبلیغاتی است. در واقع ما در شرکت خود تولید کیف یا پک های تبلیغاتی داریم که زمانی که روابط عمومی یک شرکت یا سازمان می خواهد محصولات و خدمات خود را از طریق تراکت یا اقلام تبلیغاتی معرفی کند، آنها را در یک بسته می گذارند و اهدا می کنند.»
مدیر فروش تولیدی فرات اظهار داشت: «ماندگاری محصول یا خدمات یکی از اهداف تبلیغات است که برای عملکرد روابط عمومی ها بسیار موثر و مفید است. در واقع استفاده از این نوع تبلیغات به معنی اطلاع رسانی و معرفی محصول و یا خدمات در بازار هدف است.»
|
دیدگاهتان را بنویسید