وی افزود: «کار رسانه پرسشگری است و روابط عمومی ها باید در قبال رسانه ها پاسخگو باشند.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– نامدار صداقت در گفتگوی اختصاصی با شارا عنوان کرد: روابط عمومی که بتواند با رسانه ها تعامل برقرار کند، روابط عمومی موفقی خواهد بود.
وی افزود: «کار رسانه پرسشگری است و روابط عمومی ها باید در قبال رسانه ها پاسخگو باشند.»
صداقت تصریح کرد: «روابط عمومی که به دنبال حذف یا تعدیل اخبار در رسانه باشد، به جای تعامل به دنبال پاک کردن صورت مسئله است. به همین علت است که روابط عمومی ها همیشه از رسانه ها گله مند هستند.»
|
دیدگاهتان را بنویسید