×
×

پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/۳

  • کد نوشته: 2054
  • دوشنبه, ۲۵ام دی ۱۴۰۲
  • ۰
  • در گفتگو با مدیر ارتباطات، گوگل هند: – در هند تمرکز کارگزاری‌های روابط‌عمومی تاکنون روابط رسانه‌ای بوده است نه ضرورتا تولید دارایی که از کارزار حمایت کند، اما این روند به آرامی در حال تغییر است. به نظر من سرمایه‌گذاری مانع بزرگ‌تری است. شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– مینو هاندا، مدیر ارتباطات، گوگل […]

  • در گفتگو با مدیر ارتباطات، گوگل هند: – در هند تمرکز کارگزاری‌های روابط‌عمومی تاکنون روابط رسانه‌ای بوده است نه ضرورتا تولید دارایی که از کارزار حمایت کند، اما این روند به آرامی در حال تغییر است. به نظر من سرمایه‌گذاری مانع بزرگ‌تری است.

    شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) مینو هاندا، مدیر ارتباطات، گوگل هند است. این متن کامل گفتگویی است که بخش هایی از آن در گزارش هولمز منتشر شد.

     

    به هنگام تصمیم‌گیری برای استخدام و بهره‌گیری از یک کارگزاری، خلاقیت تا چه میزان در انتخاب شما تأثیرگذار است؟
    مهم است اما به چند چیز بستگی دارد – ساختار داخلی سازمان و منظورم از آن کسی است که در رسانه اجتماعی کمک می‌کند، تیم ارتباطات یا بازاریابی – و اندازه شرکت – شرکت‌های بزرگ‌تر تمایل به بکارگیری منابع تخصصی بیشتر و بیشتر دارند – در حالی که شرکت‌های کوچکتر بیشتر به دنبال راه‌حل‌های یکپارچه هستند.

    سطح خلاقیت را در کارگزاری‌های خود چگونه توصیف می‌کنید؟
    در بهترین حالت ۵ از ۱۰ (مهارت‌های خلاق سنتی) یا صفر است. کارگزاری‌های معدودی در کشور از تیم‌های خلاقیت خوب برخوردار هستند.

    به طور کلی، پذیرش شما نسبت به ایده‌های خلاقانه کارگزاری خود چه میزان است؟
    کاملا پذیرا هستیم. ایده‌های خوب ممکن است از هر منبعی ایجاد شوند.

    آیا کارگزاری روابط‌عمومی شما تا کنون به عنوان کارگزاری پیشتاز در خلاقیت معرفی شده است؟
    نه.

    موانع بر سر راه کارگزاری‌های روابط‌عمومی برای تبدیل شدن به یک کارگزاری پیشتاز در خلاقیت کدام هستند؟
    در حال حاضر مانند داستان اول مرغ بوده است یا تخم‌غ می‌باشد – آن‌ها خواهان تعهد هستند و سپس تیمی را در محل مورد نظر قرار می‌دهند در حالی که مشتریان می‌گویند، ابتدا خلاقیت را به ما نشان دهید و سپس مذاکره می‌کنیم.


    در هند تمرکز کارگزاری‌های روابط‌عمومی تاکنون روابط رسانه‌ای بوده است نه ضرورتا تولید دارایی که از کارزار حمایت کند، اما این روند به آرامی در حال تغییر است. به نظر من سرمایه‌گذاری مانع بزرگ‌تری است.

     

    منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    https://dailypr.ir/?p=2054
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *