شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| بررسی فعالیتهای مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) برای بیشتر سازمانها که CSR را تأیید می کنند، بخش لاینفک تجارت خود می دانند.
CSR امروزه از دو لحاظ برای یک شرکت دارای اهمیت است:
– سهیم کردن کارکنان در امور و حفظ این حالت؛
– جایگزینی خود به عنوان یک عضو شرکت و همراستا کردن خود با تعهدات آرم تجاری از طریق این برنامه ها.
سازمانهایی که در ایجاد یک برنامه طولانی مدت CSR موفقیت آمیز، موفق بودند، سازمانهایی بودند که برنامه های خود را به دقت انتخاب کردند و بر دستاوردهای اصلی تمرکز داشتند.
مسئولیت اجتماعی شرکت بدون شک یکی از بهترین روشها برای کسب موقعیت مطلوب بهعنوان یک برند است درحالیکه تأثیر اجتماعی مثبتی نیز میگذارد.
آنچه در ابتدا بهعنوان یک رویکرد برای بزرگترین شرکتها آغاز شد، در حال حاضر برای هر کسبوکار کوچک و بزرگ تقریباً حیاتی شده است. چه مشارکت اجتماعی و چه تمرین مسئولیت زیستمحیطی، مسئولیت اجتماعی شرکت یک روابط عمومی خوب است.
مسئولیت پذیر و متعهد باشید
ما در صنعتی هستیم که از موفقیت برندها، شرکت ها و مردم، جدایی ناپذیر است. ما فرصت فوق العاده ای داریم تا بخشی از این موفقیت باشیم که به همراه خود فرصت کاری، رشد اقتصادی و جایزه خواهد داشت. هر نوعی ترسی را کنار بگذارید. از دستاوردهای خود و کسب و کارتان و صنعت مان به خود ببالید. تعهد کنید که بهترین متخصص روابط عمومی بشوید.
|
دیدگاهتان را بنویسید