شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– سازمانها باید ماهیت اخبار و جریانسازی را بشناسند. برای جریانسازی باید به دو نکته توجه کرد:
دانستن و درک این نکات برای کسی که در زمینه روابط عمومی کار میکند بسیار مهم و حیاتی است. وقتی شاغلان روابط عمومی، جریان و داستانهای خبری را به خوبی بشناسند، قدرت لازم برای متقاعد کردن کانالهای مختلف ارتباطی نظیر نشریات، مطبوعات، رسانههای جدید، وبلاگها و… را دارد.
با متقاعد کردن مجاری ارتباطی مختلف میتوان بر صدر اخبار یا در واقع بستر اتفاقات روز قرار گرفت و به شکل غیرمستقیم دربارهی سازمان صحبت کرد. پس روابط عمومی همواره باید از جریانات پربازدید و اخبار روز آگاه باشد و تلاش کند راهی برای ارتباط میان این اخبار و سازمان ایجاد کند.
برگرفته از: forbes- www.chetor.com
|
دیدگاهتان را بنویسید