شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در این مقاله، استفان پولاک، رئیس گروه پولاک، به روندهای روابطعمومی و بازاریابی در سال ۲۰۲۳ میپردازد. او پنج روند کلیدی را شناسایی میکند که بر صنعت تأثیر میگذارد، از جمله:
اعتماد: در دنیای پر از اطلاعات نادرست و قطبی شدن، اعتماد یک کالای کمیاب است. برندها باید بر ایجاد اعتماد با مصرفکنندگان از طریق داستانسرایی اصیل و همدلی تمرکز کنند.
هوش مصنوعی: هوش مصنوعی در حال تغییر نحوه تعامل برندها با مصرفکنندگان است. برندها از هوش مصنوعی برای ایجاد تجربیات شخصیسازیشدهتر و غوطهورتر استفاده میکنند.
تنوع، برابری و شمول (DEI): تنوع، برابری و شمول همچنان یک موضوع مهم برای برندهاست. برندها باید برای ایجاد محیط های کاری متنوع و فراگیر تلاش کنند.
دادهها: دادهها نقش اساسی در تصمیمگیریهای روابطعمومی و بازاریابی ایفا میکنند. برندها باید از دادهها برای درک بهتر مصرفکنندگان و ایجاد محتوای مؤثرتر استفاده کنند.
تجربه: برندها باید بر ایجاد تجربیات معنادار و فراموش نشدنی برای مصرفکنندگان تمرکز کنند.
پولیاک همچنین پنج روند کلیدی را برای سال ۲۰۲۴ پیشبینی میکند، از جمله:
قطبی شدن مصرفگرایی اخلاقی: مصرفکنندگان بیشتر از گذشته بر برندهایی که با ارزشهای آنها همسو هستند، سرمایهگذاری میکنند.
بازاریابی شخصیسازیشده: برندها از هوش مصنوعی برای ایجاد تجربیات شخصیسازیشدهتر برای مصرفکنندگان استفاده میکنند.
تجربیات غوطهور: برندها از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده برای ایجاد تجربیات غوطهورتر برای مصرفکنندگان استفاده میکنند.
بازاریابی درونگرا: برندها بر استفاده از کارکنان به عنوان سفیران برند تمرکز میکنند.
داستانسرایی مختصر: برندها بر داستانسرایی کوتاه و مختصر برای جلب توجه مصرفکنندگان تمرکز میکنند.
در مجموع، پولاک معتقد است که سال ۲۰۲۴ سالی خواهد بود که برندها بر ایجاد روابط معنادارتر با مصرفکنندگان از طریق داستانسرایی اصیل و شخصیسازیشده تمرکز میکنند. او همچنین معتقد است که هوش مصنوعی و فناوری های جدید نقش مهمی در شکل دادن به آینده روابطعمومی و بازاریابی ایفا خواهند کرد.
منبع: Businesswire
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
|
دیدگاهتان را بنویسید