شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در این مقاله، آماندا پروسیا، متخصص روابطعمومی با بیش از ۳۰ سال تجربه، سه تصور غلط رایج در مورد روابطعمومی اصلاح میکند.
تصور غلط ۱: هنگامی که تیم روابطعمومی خود را استخدام کردم، میتوانم کنار بروم و به آنها اجازه دهم به اهدافم برسند، درست است؟
پاسخ منفی است. روابطعمومی یک فرآیند مشارکتی است که مستلزم همکاری نزدیک بین تیم روابطعمومی و رهبری شرکت است. تیم روابطعمومی نمیتواند بدون اطلاعات و مشارکت رهبری شرکت، به طور موثر کار کند.
تصور غلط ۲: داستان من به راحتی قابل درک است، بنابراین من نیازی به روابطعمومی ندارم، درست است؟
پاسخ منفی است. حتی اگر داستان شما به راحتی قابل درک باشد، باز هم مهم است که آن را به شیوهای موثر به مخاطبان خود منتقل کنید. روابطعمومی میتواند به شما کمک کند تا داستان خود را بهگونهای روایت کنید که توجه و علاقه مخاطبان خود را به خود جلب کند.
تصور غلط ۳: ما چیزهای نوآورانه و پیشگامانهای داریم که در کسب و کار خودمان اتفاق میافتد، و من مطمئن هستم که آمادهایم به دنیا بگوییم.
پاسخ منفی است. مهم است که قبل از شروع یک کمپین روابطعمومی، اطمینان حاصل کنید که رهبری شرکت شما از پیام شما حمایت میکند و آماده پاسخگویی به سوالات و چالشهای احتمالی است.
در اینجا چند نکته برای کمک به شما در تعیین اینکه آیا شرکت شما برای روابطعمومی آماده است یا خیر آورده شده است:
– آیا شرکت شما دارای یک داستان واضح و پیامرسانی منسجم است؟
– آیا رهبری شرکت شما از پیام شما حمایت میکند و آماده پاسخگویی به سوالات و چالشهای احتمالی است؟
– آیا شرکت شما منابع مالی و منابع انسانی لازم برای اجرای یک کمپین روابطعمومی موثر را دارد؟
اگر به این سوالات پاسخ مثبت دادید، ممکن است شرکت شما برای روابطعمومی آماده باشد. با این حال، مهم است که قبل از شروع هر گونه اقدامی، با یک متخصص روابطعمومی باتجربه مشورت کنید تا مطمئن شوید که کمپین شما برای موفقیت بهینه شده است.
منبع: builtin
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
|
دیدگاهتان را بنویسید