۱. قوانین اساسی رسانه های اجتماعی را بیاموزید
صنعت روابط عمومی هر روز یکپارچه تر می شود. با پیوستن جامعه ما به رسانه های اجتماعی، سازمان های دولتی به اجرای قوانین برای حمایت از مصرف کنندگان ادامه خواهند داد. آگاه بودن قانونی در مورد سیاست های بازاریابی رسانه های اجتماعی مانع از جریمه برندها و آژانسهای روابط عمومی توسط سازمانهای دولتی خواهد شد.
۲. تفاوت بین تبلیغات سنتی و بازاریابی تأثیرگذار را درک کنید
متخصصان روابط عمومی باید تمایز ایجاد کمپین های قانع کننده در رسانه های اجتماعی را درک کنند. این تحقیق نشان می دهد که تبلیغات سنتی یک پیام غیر شخصی است و بازاریابی تأثیرگذار یک پیام شخصی است. اما هر دو می توانند برای تبلیغ یک برند، خدمات یا پیام مورد استفاده قرار گیرند.
یکی از نمونه های تبلیغات سنتی تبلیغ آگهی پپسی با کندال جنر در سال ۲۰۱۷ است. جنر ارتباط مستقیمی با پپسی یا کمپین “برای شادی لحظه ای زندگی کن” آنها نداشت. برخلاف پپسی، نایک با کالین کافرنیک- یک فعال اجتماعی همکاری کرد و همه آنچه را که به آن اعتقاد داشت فدا کرد.
بیشتر مصرف کنندگان معتقدند که بازاریابی تأثیرگذار شخصی تر از تبلیغات سنتی است. به طور خاص ، ۶۹ درصد از مصرف کنندگان معتقدند که تفاوت اصلی بین تبلیغات و بازاریابی تأثیرگذار شخصی سازی است. متخصصان روابط عمومی باید هنگام استراتژی برای فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی این بینش ها را در نظر بگیرند.
نویسند: کیت جون
منبع: https://instituteforpr.org
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
دیدگاهتان را بنویسید