×
×

سه راه عالی در باره روابط عمومی تأثیرگذار

  • کد نوشته: 2694
  • سه شنبه, ۲۶ام دی ۱۴۰۲
  • ۰
  • عقیده یا نظر غیرقابل انعطاف یا مخالف می تواند به شما در ایستادگی یا الهام بخشیدن در حمایت از دیگران کمک کند و منجر شود تا مکالمه کاملاً جدیدی را آغاز کنید. شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| اکنون ما سه راهکار عالی در باره روابط‌عمومی تأثیرگذار را به اشتراک می گذاریم و شما […]

  • عقیده یا نظر غیرقابل انعطاف یا مخالف می تواند به شما در ایستادگی یا الهام بخشیدن در حمایت از دیگران کمک کند و منجر شود تا مکالمه کاملاً جدیدی را آغاز کنید.

    شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| اکنون ما سه راهکار عالی در باره روابط‌عمومی تأثیرگذار را به اشتراک می گذاریم و شما می توانید برای پیشبرد صنعت و کسب و کار خود از آنها استفاده کنید:

     

    ۳. مکالمه کاملاً جدیدی را آغاز کنید
    عقیده یا نظر غیرقابل انعطاف یا مخالف می تواند به شما در ایستادگی یا الهام بخشیدن در حمایت از دیگران کمک کند و منجر شود تا مکالمه کاملاً جدیدی را آغاز کنید.

     

    حتی یک نظر متفاوت درباره روند کسب و کار، آینده طبقه بندی تجارت شما، رفتار مشتری یا بازارهای مالی می توانند به تمایز یک رهبر حرفه ای به عنوان یک مغز متفکر جالب کمک کند. با این حال، این نظر باید معتبر، تثبیت شده و به طور کامل بیان شده باشد.

    ۲. یک برنامه پاسخگو تدوین کنید
    اشتباهات به بهترین وجه برای ما اتفاق می افتد و هیچ راهی برای اطمینان کامل برای جلوگیری از این معضلات پنهان روابط عمومی وجود ندارد. به همین دلیل باید اطمینان حاصل کنید که برنامه ای در دست دارید تا اگر اتفاقی بیفتد، دقیقاً می دانید چه اقداماتی را باید انجام دهید تا تأثیر آن تا حد ممکن کاهش یابد.


    علاوه بر این، به یاد داشته باشید که قوانین مدیریت بحران دائما در حال تغییر است، بنابراین باید به طور مرتب، برنامه مدیریت بحران خود را تجدید نظر کنید تا مطمئن شوید که در حد ممکن بروز است.

     

    ۱. بصری باشید
    تصاویر قابل توجه راهی عالی برای تأثیرگذاری است. نه تنها توجه آنها را جلب می کند بلکه تصاویر مناسب برای بینندگان جذابتر خواهد بود. وقتی اطلاعات را می شنویم، احتمالاً تنها ۱۰ درصد آن را سه روز بعد به یاد خواهیم آورد. در مقابل، ما ۶۵ درصد از اطلاعات را در صورت جفت شدن با یک تصویر حفظ خواهیم کرد.

     

    با بهره گیری از اینفوگرافیک، تصاویر ثابت و فیلم بسیار جذاب تر خواهد بود و در صورت داشتن تصاویر قوی، کار یک روزنامه نگار را آسانتر می کنید. همراهی گزارشهای داده با گرافیک نیز می تواند یک داستان بزرگ را فراهم کند.

     

    روابط عمومی ها عکاسان حرفه ای، فیلمبرداران و طراحانی گرافیکی را در اختیار دارند که تصاویری را با کیفیت بالا برای طیفی از اپلیکیشن ها پدید می آورند.

     

    محتوای بصری برای افزایش عملکرد مواد نوشتاری حیاتی اند. حتی می توان گفت یک عکس می تواند پیروزی یا شکست را برای یک روابط عمومی رقم بزند.

     

    عکس ها می توانند طیفی وسیع از مواد رسانه ای را پدید آورند که شامل وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی و نشریات کاغذی می شوند. بنابراین روابط عمومی بدون توجه به این بخش در محتوا قطعا با دشواری های جدی روبرو خواهد شد.

     

     

     

     

     

     

    https://dailypr.ir/?p=2694
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *