×
×

مفاهیم اجتماعی را به حلقه روابط عمومی وارد کنید

  • کد نوشته: 2699
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲
  • ۰
  • تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی برای رسیدن به مخاطبان امروز، نقش روابط عمومی را تغییر داده اند. موازنه قدرت بین مصرف کنندگان و برندها تغییر کرده است و مصرف کنندگان بیشتر از بازاریابی سنتی به افرادی که در فیدهای رسانه های اجتماعی خود می بینند اعتماد دارند.   شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| تأثیرگذاران […]

  • تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی برای رسیدن به مخاطبان امروز، نقش روابط عمومی را تغییر داده اند. موازنه قدرت بین مصرف کنندگان و برندها تغییر کرده است و مصرف کنندگان بیشتر از بازاریابی سنتی به افرادی که در فیدهای رسانه های اجتماعی خود می بینند اعتماد دارند.

     

    شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی برای رسیدن به مخاطبان امروز، نقش روابط عمومی را تغییر داده اند. موازنه قدرت بین مصرف کنندگان و برندها تغییر کرده است و مصرف کنندگان بیشتر از بازاریابی سنتی به افرادی که در فیدهای رسانه های اجتماعی خود می بینند اعتماد دارند.

     

    فوربس اینگونه توضیح داد: “صدای مشتری همیشه یکی از مفاهیم قدرتمند در بازاریابی بوده است و امروز سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به عنوان یک تکنیک بزرگتر برای این صدا عمل می کنند.”

    با پیوند مؤثر تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی در استراتژی روابط عمومی، تجارت شما می تواند به مخاطبان بیشتری برسد، برندسازی مثبت را ارتقا بخشد و مشارکت و آگاهی مشتری را افزایش دهد. تنظیم از روشهای روابط عمومی کاملاً سنتی به یک تلاش یکپارچه تر یا مشترک با تلاشهای رسانه های اجتماعی تجربه مشتری شما را مثبت تر می کند و نتایج کمی را برای تجارت شما فراهم می کند.


    بازاریابی INFLUENCER در حال افزایش است و چگونه به روابط عمومی نزدیک می شویم
    با کار کردن با میکرواینفلوئنسرهای محلی (۱۰،۰۰۰-۱۰۰،۰۰۰ دنبال کننده) به جای تعقیب تأثیر گذارهای ملی بزرگ، بزرگترین زنگ مخصوص را به دست می آورید.

     

    یک وبلاگ نویس محلی که تنها ۲۰،۰۰۰ دنبال کننده دارد، شما را به مخاطبان مورد نظرتان نزدیکتر می کند و احتمالاً دست بالاتری نسبت به تأثیرگذارانی دارد که میلیون ها دنبال کننده دارند. انتخاب درست تاثیرگذار، معیار مهمی است که برای موفقیت در رسانه های اجتماعی در نظر می گیریم و همکاری با تأثیرگذار محلی اغلب تعامل بالایی را ایجاد می کند.

    اخیراً با یک تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی خارج از شهر اوکلاهما با حدود ۵۰،۰۰۰ دنبال کننده در اینستاگرام همکاری کرده ایم. او سریع جواب می داد، دوستانه و کار با آن آسان بود. وی در آخر هفته در رویداد مشتری ما شرکت کرد، جایی که او هنگام گرفتن عکس از رویداد و مکان، با خانواده خود لذت برد.

     

    او تجربه خود را در فید اینستاگرام و وبلاگ خود به اشتراک گذاشت. بازدید وی از رویداد مشتری ما در کمتر از سه روز با هماهنگی انجام شد؛

    زیرا

     

    ۱) او محلی بود، بنابراین تصمیم خود را به سرعت گرفت.

     ۲) این برای هر دو طرف سودمند بود.

     ۳) ما مستقیم بودیم و مکالمات آزاد داشتیم (بخوانید: هیچ مشکلی در اطراف وجود نداشت).

     

     او با مخاطب هدف مشتری ما مطابقت دارد و ما به او فرصتی لذت بخش برای انجام آنچه دوست دارد، پیشنهاد دادیم. بین اینستاگرام و وبلاگ وی، میلیون ها نفر می توانستند در معرض برند مشتری ما قرار بگیرند.

    بهترین قسمت در مورد این تاکتیک؟

    شروع کار بسیار آسان است. به رسانه های اجتماعی خود نگاه کنید و ببینید آیا در حال حاضر شخصی دارید که متن آن را تنظیم کند یا خیر.

     

    یک تأثیرگذار که در حال حاضر با نام تجاری شما درگیر است می تواند یک فروش آسان و یک راه عالی برای فرو بردن انگشتان پا به دنیای برخورداری از تأثیر گذاران در رسانه های اجتماعی باشد.

     

    منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

     

     

     

     

     

     

    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *