×
×

تفاوت بین یک مطالعه موردی با یک توصیف چیست؟

  • کد نوشته: 2706
  • سه شنبه, ۲۶ام دی ۱۴۰۲
  • ۰
  • یک مطالعه موردی چیست؟ یک داستان مفصل از کاری است که شرکت شما انجام داده است. توضیحی درباره اتفاقات بعدی و قطعنامه ای که به تصویر می کشد چگونه شرکت مسئله را حل یا بهبود داده است.   مطالعه موردی چیست؟ شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| یک مطالعه موردی چیست؟ یک داستان مفصل […]

  • یک مطالعه موردی چیست؟ یک داستان مفصل از کاری است که شرکت شما انجام داده است. توضیحی درباره اتفاقات بعدی و قطعنامه ای که به تصویر می کشد چگونه شرکت مسئله را حل یا بهبود داده است.

     

    مطالعه موردی چیست؟

    شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| یک مطالعه موردی چیست؟ یک داستان مفصل از کاری است که شرکت شما انجام داده است. توضیحی درباره اتفاقات بعدی و قطعنامه ای که به تصویر می کشد چگونه شرکت مسئله را حل یا بهبود داده است.

    در اصل، یک مطالعه موردی، خلاصه داستان مشکلی است که مشتریان با آن روبرو شده اند و اینکه چگونه یک شرکت توانست آن مشکل را برطرف کند. با این حال، مطالعات مهمتر آماری را ارائه می دهد که روسای شرکت ها غالباً به دنبال آن هستند، یعنی: برای اجرای راه حل چه چیزی لازم است و بازده سرمایه گذاری چیست؟

    توصیف چیست؟
    توصیف، توصیه هایی از خریداران راضی هستند که ارزش یک محصول یا خدمت را تأیید می کنند.

    شهادتها و توصیف ها به اشکال مختلفی از جمله نقل قول هایی که مستقیماً در یک سایت قرار می گیرند، از طریق پست های رسانه های اجتماعی و در سایت های شخص ثالث مانند Yelp، یافت می شوند. نمونه ای جالب از اینکه چگونه بررسی مشتری روی تصمیمات مصرف کننده برای خرید کالا تأثیر می گذارد.

    توصیف ها، صرف نظر از شکل، بخش مهمی از روابط عمومی و استراتژی بازاریابی است. آنها نیز اغلب بخشی از فرایند تصمیم گیری برای افرادی هستند که می خواهند یک محصول یا خدمت را از یک شرکت خریداری کنند.
     

    بنابراین، تفاوت چیست؟
    اگرچه مطالعات موردی و توصیفات مشتری اغلب به عنوان آخرین اطلاعاتی که مصرف کننده بالقوه برای خرید یک محصول یا خدمات به آن نیاز دارد عمل می کند، تفاوت در سطح جزئیات و منشاء اطلاعات است.
     

    توصیفات مشتری همان سطح اطلاعات را ارائه نمی دهد زیرا آنها اغلب به طور خلاصه در مورد آنچه که این محصول برای آنها انجام داده و چگونگی بهبود عملکرد آنها نیز اظهار نظر می کنند.

    یک تفاوت اساسی در این است که مطالعات موردی از لحاظ هزینه های اجرای یک محصول و همچنین آنچه که این کار خوب می تواند از نظر بازده سرمایه گذاری انجام دهد، دارای جزئیات بیشتری هستند. توصیف مشتری بسیار دقیق تر است زیرا بیشتر به این موضوع اهمیت می دهد که چگونه برای مشتری تفاوت ایجاد کرده و چگونه می تواند برای دیگران سودمند باشد.

    توسط: Donna St. Jean Conti 

    | فوریه ۲۰۲۰ |
    منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


     

     

     

     

     

     

     

     

    https://dailypr.ir/?p=2706
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *