×
×

یک دستورالعمل بسیار مهم برای مدیریت بحران برندها

  • کد نوشته: 2833
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲
  • ۰
  • در این مواقـع فکـر کردن به این که چه واکنشی باید نشـان دهیـد، کـار سختی است و هر چقـدر هم که هوشمنـد باشید، باز هم نیاز به یک راهنمــا دارید تا بهترین اقدام‌ها را به شما یادآوری کند. اینفوگرافی و چک‌لیست زیر، همان نقشـه راهنمـایی است که اقدامات مناسب در هنگام بـروز بحـران برنـد را […]

  • در این مواقـع فکـر کردن به این که چه واکنشی باید نشـان دهیـد، کـار سختی است و هر چقـدر هم که هوشمنـد باشید، باز هم نیاز به یک راهنمــا دارید تا بهترین اقدام‌ها را به شما یادآوری کند.

    اینفوگرافی و چک‌لیست زیر، همان نقشـه راهنمـایی است که اقدامات مناسب در هنگام بـروز بحـران برنـد را به شما پیشنهاد می‌دهد:

    شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| پست‌ها یا توییت‌های انتقادی کاربران درباره‌ی برندها، یکی از پربازدیدترین محتواها در شبکه‌های اجتماعی است و گاهی آنقدر بازنشر می‌شوند که به بحرانی برای برند تبدیل می‌شوند. پسـت‌های اغراق‌آمیـز درباره کیفیت خدمات شما، حملات سـایبری، شایعات، همه و همه محتواهـایی هستند که می‌توانند به شکل ویروسی پخش شوند و برند شما را به سمت بحران ببرند.

    در این مواقـع فکـر کردن به این که چه واکنشی باید نشـان دهیـد، کـار سختی است و هر چقـدر هم که هوشمنـد باشید، باز هم نیاز به یک راهنمــا دارید تا بهترین اقدام‌ها را به شما یادآوری کند.

     

    اینفوگرافی و چک‌لیست زیر، همان نقشـه راهنمـایی است که اقدامات مناسب در هنگام بـروز بحـران برنـد را به شما پیشنهاد می‌دهد:


     


    این اینفوگرافی و چک‌لیست را ترجمه و طبق شرایط کسب‌وکار کشورمان بومی‌سازی کرده‌ایم تا در شرایط حساس به شما کمک کند که بحران را به حداقل برسانید و خیلی سریع ارتباطتان با افکار عمومی را احیـا کنید.


    منبع: نیوزباکس

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *