اینفوگرافی و چکلیست زیر، همان نقشـه راهنمـایی است که اقدامات مناسب در هنگام بـروز بحـران برنـد را به شما پیشنهاد میدهد:
شبکه اطلاع رسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| پستها یا توییتهای انتقادی کاربران دربارهی برندها، یکی از پربازدیدترین محتواها در شبکههای اجتماعی است و گاهی آنقدر بازنشر میشوند که به بحرانی برای برند تبدیل میشوند. پسـتهای اغراقآمیـز درباره کیفیت خدمات شما، حملات سـایبری، شایعات، همه و همه محتواهـایی هستند که میتوانند به شکل ویروسی پخش شوند و برند شما را به سمت بحران ببرند.
در این مواقـع فکـر کردن به این که چه واکنشی باید نشـان دهیـد، کـار سختی است و هر چقـدر هم که هوشمنـد باشید، باز هم نیاز به یک راهنمــا دارید تا بهترین اقدامها را به شما یادآوری کند.
اینفوگرافی و چکلیست زیر، همان نقشـه راهنمـایی است که اقدامات مناسب در هنگام بـروز بحـران برنـد را به شما پیشنهاد میدهد:
این اینفوگرافی و چکلیست را ترجمه و طبق شرایط کسبوکار کشورمان بومیسازی کردهایم تا در شرایط حساس به شما کمک کند که بحران را به حداقل برسانید و خیلی سریع ارتباطتان با افکار عمومی را احیـا کنید.
منبع: نیوزباکس
|
دیدگاهتان را بنویسید