شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– کنفرانس نتایج رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی و ارتباطات با محوریت تعامل و ارائه در روز ۲۶ نوامبر در شهر لندن، بریتانیای کبیر برگزار شد.
به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس با مشارکت تسکو، موسیقی جهانی، آسدا، خطوط هوایی سلطنتی و شل به منظور کشف تعاملات موثر و تازه، محتوای نوآورانه برای به پیش بردن نتایج رسانه اجتماعی و ارزش آفرینی برای روابط عمومی و ارتباطات سازماندهی شده است.
بخش تعامل با مخاطبان در رسانه های اجتماعی برا افزایش اعتبار نام تجاری و نفود در مخاطبان هر کانال، در هر کجا شامل موارد زیر می شود:
۱. تولید محتوای خلاق و اثربخش: تکنیک های تعامل نوآورانه برای صدا کردن
۲. ارزیابی ارزش افزوده: ارزیابی و بحث استراتژی های ارزیابی جاری و جدید برای استخراج ارزش افزوده و نمایش ارزش ها
۳. اثربخشی مخاطبان در هر کانال، هر کجا: کمپین های سازگار، متصل و یکپارچه که شهرت برند را افزایش می دهد
۴. جلب توجه مخاطب در فیسبوک، توییتر و بسترهای نرم افزاری نوظهور: چه چیز بعدا می آید و چگونه روابط عمومی و ارتباطات بهترین پوشش را دریافت می کنند؟
۵. بینش های اثرگذاران و روزنامه نگاران: پیگیری درونی و اینکه چه چیزهایی از داستان بیشتر توفیق می یابد و دیگران را در خود غرق می کند
۶. خدمات مشتریان قابل اعتماد و پایدار: رسانه اجتماعی که نشان دهنده ارزش ها و حفظ نام تجاری برند است
۷. برد در مقابل ذینفعان بدبین: توجیه و تامین امنیت سرمایه گذاری برای فعالیت های رسانه اجتماعی
۸. آینده تصحیح کسب و کار و پیش افتادن: مهار روندهای تغییر، ابزهار و فناوری ها
بخش نتایج رسانه اجتماعی برای روابط عمومی و ارتباطات دارای ویژگی های برجسته ممتازی است که عبارتند از:
۱. ۲۴ متخصص روابط عمومی و ارتباطات ارشد از شمایل برند در برنامه یک روزه فشرده
۲. ۹۸ درصد از نمایندگان برای ۵ سال متوالی از نرخ گذاری ها رضایت داشته اند.
۳. ۸۳ درصد از میانگین ارشد، مخاطبان سرویس گیرنده (بر اساس رویدادهای ماکومز پیشین)
۴. با امکان ۹ بحث میزگرد همکاران و تبادل طوفان مغزی با موضوعات زیر:
الف. جابجایی به موبایل
ب. روابط عمومی یکپارچه و یوتیوب
ج. صنایع تنظیم و رسانه اجتماعی
د. رسانه اجتماعی در بودجه بندی
ه. تبلیغ و رسانه اجتماعی
و. تحلیلگر: درسهای آموخته شده
ز. تکنیک ها، مردم و ابزارها برای بحران و رسانه اجتماعی
ح. وبلاگ نویسی تازه با تن معتبر از صدا
ط. مرگ گزارش خبری
علاوه بر موارد فوق بحث های دیگری نیز در کنفرانی تدارک دیده شده که عبارتند از:
۱. بحث پانلی ارزیابی و ارزش افزوده
۲. پانل بحث اثربخشان کلیدی با روزنامه نگاری کیو اند ای
۳. پانل بحث نوآوری
۴. دو دیدگاه: اینستاگرام و شهرت
۵. چشم اندازهای سه گانه: ویترین محتوا و تعامل و ویترین توییتر
۶. بخش های عمقی متمرکز بر داغ ترین عناوین رسانه های اجتماعی
برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت کنفرانس مراجعه کنید.
منبع: http://www.prsocialmediaconference.com/
|
دیدگاهتان را بنویسید