شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– در یک سیستم تمامی اجزاء برای دستیابی به اهداف و منافع مورد نظر تلاش می کنند فشار از یک بخش از سیستم با پاسخ مکمل بخش های دیگر همراه است این دیدگاه کاربرد شرکت ها از تاثیر گذاری را اصلاح می کند اما با توجه به محدودیت های اعمال شده به واسطه پویایی فعالیت ها بین گروه های رقیب و اجزاء خنثی کننده نیروهای یکدیگر در سیستم جوانب احتیاط باید رعایت شود.
با توجه به تنوع بازیگران در حوزه افکار عمومی این فرض که مدیریت امور تنها باید به گروه های سیاسی عصبانی یا گزارشگران پژوهشگران بپردازد نادرست است. ضروری است که شرکت ها به هنگام قرارگرفتن در حوزه افکار عمومی که حاوی گروه های سیاسی به همراه حقوقدانان سایر شرکت ها و اتحادیه های تجاری است به همه آنها بپردازند.
سازمان ها به استانداردهای مسئولیت اجتماعی نیاز دارند که از طریق مدیریت راهبردی به فعالیت های داخلی تبدیل می شوند. مدیریت امور مانند تلاشی که در راستای ایجاد طرح های تجاری مبتنی بر تغییرات افکار عمومی در محیط صورت می گیرد می تواند مفهوم یا نمود تغییرات استانداردهای مشهود اخلاقی را مشاهده کند و دریابد که تلاش های منطقی و بی نقص مدیریت راهبردی برای استقرار اینگونه استانداردهای اخلاقی در فعالیت های روزمره متمرکز شده است.
این شیوه با الگوی سنتی که بر اساس آن نمی توان رضایت همگان را فراهم آورد در تضاد است اینگونه تصور می شود که مسئولیت شرکت ها باید بر سیاست تاثیر بگذارد اما نمی تواند جهل را توجیه کند عاملی که می تواند به سازمان های معتبر آسیب رساند.
|
دیدگاهتان را بنویسید