×
×

چگونه شرکت های روابط عمومی از پناه سایه ها ظهور کردند؟

  • کد نوشته: 3057
  • شنبه, ۳۰ام دی ۱۴۰۲
  • ۰
  • متخصصان روابط عمومی از قماش مردان دیوانه جدید هستند – ظهور رسانه های اجتماعی همزمان با رشد اهمیت مسئولیت اجتماعی باعث جنبشی در متخصصان روابط عمومی از پشت درهای بسته، تولید گزارش های مطبوعاتی و سازماندهی رویدادها برای کسانی شده است که در آن طرف طراحی برند و تعامل با مصرف کنندگان هستند. شبکه اطلاع […]

  • متخصصان روابط عمومی از قماش مردان دیوانه جدید هستند – ظهور رسانه های اجتماعی همزمان با رشد اهمیت مسئولیت اجتماعی باعث جنبشی در متخصصان روابط عمومی از پشت درهای بسته، تولید گزارش های مطبوعاتی و سازماندهی رویدادها برای کسانی شده است که در آن طرف طراحی برند و تعامل با مصرف کنندگان هستند.

    4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


    شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مری ترزا بیتی- ظهور رسانه های اجتماعی همزمان با رشد اهمیت مسئولیت اجتماعی باعث جنبشی در متخصصان روابط عمومی از پشت درهای بسته، تولید گزارش های مطبوعاتی و سازماندهی رویدادها برای کسانی شده است که در آن طرف طراحی برند و تعامل با مصرف کنندگان هستند.

     

    امروز روز جدیدی برای صنعت است که برای سال ها در سایه همتایان جذاب خود بازاریابی و تبلیغات حضور داشته است، که اکنون برای از دست دادن درخشش خودش حداقل در چشم مشتریان ظاهر شده است. بر اساس پیمایشی که اخیرا توسط آژانسی در کالیفرنیا به نام آر پی ای و یو اس ای تودی انجام شده است، شکافی میان اعتماد، درک و ارتباطات آزاد میان آژانس ها و مشتریان به وجود آمده است.


    جانا سیتس، سخنران و مدیر ارتباطات در دانشکده کسب و کار ریچارد ایوی می گوید: «متخصصان روابط عمومی از قماش مردان دیوانه جدید هستند.»


    وی می افزاید: «رسانه اجتماعی قدرت تغییر مشتری/ افراد را تسهیل کرده است. در نتیجه، شرکت ها نیاز دارند که درک کنند چگونه برند و شهرت خودشان را مدیریت کنند و روابط عمومی چشم اندازی عالی برای آن دارد.»


    این خانم می افزاید: «استراتژی هل دادن در بازاریابی برای کالا یا خدمات موضوعیت می یابد، در حالیکه روابط عمومی درباره گوش دادن است. روابط عمومی درباره درک برند و ارزش ها و درک مشتری، نیازهای آنها و ارزش های شان و آنچه که آنها می گویند است. آنها این کار را می کنند تا درک خوبی از شرایط بدست آورند و بتوانند چهره ای مناسب از شرکت شان را برای عموم مردم به نمایش بگذارند. این اتصال قلب روابط عمومی است. اگر درباره آن فکر کنید، ارزش های زیادی از یک سازمان با آنچه عمومی سازی می شود گره خورده است به ویژه شهرت سازمان. این ایجاد فرصت های بی بدیل برای مردم در روابط عمومی است، حوزه ای که روز به روز در حال گسترش می باشد.»


    در حالیکه تعریف روابط عمومی از زمان ادوارد برنیز تغییر چندانی نکرده است، برنیز خواهرزاده فروید بود، وی این صنعت را در سال ۱۹۲۰ بنیان گذاری کرد و آنچه امروز نسبت به آن زمان تغییر کرده است، نحوه انجام همان کارهاست.


    ناتاشا کویفمن در سال ۲۰۰۲ تاسیس شده است، و تمام تمرکز خود را بر تغییر راه تعامل مردم و کسب و کارها از طریق اینترنت متمرکز کرده است. در آن زمان ما بسیار متکی بر رسانه های سنتی (روزنامه، مجله، تلویزیون و رادیو) بودیم تا بتوانیم مصرف کننده را جذب چیزهایی کنیم که ترویج می شود.


    امروز ما این فرصت را داریم که به طور مستقیم با مصرف کننده و مشتری نهایی ارتباط بگیریم و این ها همه به برکت توییتر، اینستاگرام و فیسبوک ممکن شده است. کلید این است که استراتژیک و موثق عمل کنیم.


    او می افزاید: «رسانه اجتماعی بخش عمده ای از آن چیزی است که ما انجام می دهیم. اما این نمی تواند صرفا معرف برند من باشد بلکه به این دلیل است که بگوید ما چه چیزی می خواهیم انجام دهیم. رسانه اجتماعی درباره درک این است که مردم نگران چه چیزی هستند و تعامل با آنها بر اساس علایق آنها و به منظور ترویج برند/ خدمت/ محصول می باشد.»

    منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

    برگردان: گروه ترجمه شارا

     

     

     

     

    https://dailypr.ir/?p=3057
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *